149th post

summer in Lesvos..

the first time that I carried some of my stencils during my summer holidays..

πρώτη φορά που κουβάλησα στενσιλ και σπραίυ σε καλοκαιρινές διακοπές..

 

Φωτογραφία0430

so I kind off depicted Sappho using a stencil portrait of  a dear friend of mine..          έτσι έκανα ένα αυθαίρετο πορτραίτο της Σαπφούς χρησιμοποιώντας το στενσιλοπορτραίτο μιας καλής μου φίλης..

Φωτογραφία0465

the big surprise though was when I arrived at Hrousos beach where I would camp to find a stencil portrait of another friend that I had cut 2 years ago..                            η μεγάλη έκπληξη όμως ήταν όταν έφτασα στην παραλία του Χρούσου και το πρώτο πράγμα που είδα ήταν το πορτραίτο ενός φιλου που είχα κόψει πριν 2 χρόνια..

Φωτογραφία0483

even bigger surprise to find the stencil of my face.. (then I remembered that I had given these 2 stencils to my friend 2 years ago )                                                              ακόμα μεγαλύτερο σοκ να βρω στένσιλ με τη φάτσα  μου..το οποίο συμπληρώθηκε με μαρκαδόρο..(μετά θυμήθηκα ότι είχα δανείσει αυτά τα 2 στένσιλ στον φίλο μου πριν 2 χρόνια..)

Φωτογραφία0470

so I began painting as well..starting by ecological anti fascist stencils..                         έτσι άρχισα να βάφω και γω ξεκινώντας με το κλασικό οικολογικό αντιφα στενσιλ..

Φωτογραφία0481continued with a “portrait” of Raphael the son of the cantine owner and some other decoration on the cantine and got paid with beers..                                                              συνέχισα με ένα “πορταίτο” του Ραφαήλ γιού του καντινιέρη  και κανα 2 άλλα πάνω στην καντίνα που πληρώθηκαν με μπύρες..

 

Φωτογραφία0487

and finished my trip to Lesvos with a 216(who actually comes from the island) stencil on a traffic sign..                                                                                                               και έκλεισα με ένα στένσιλ του 216(που κατάγεται απο’ο τη Λέσβο)

Leave a Reply

